IJskoude start
Client / Jägermeister
Agency / van van Zanten
Activatie campagne
Jägermeester is bekend over de gehele wereld. Echter wordt het populaire drankje voornamelijk in de kroeg of op festivals gedronken als shotje of gemixt met een energie drank. Vandaar de vraag om een saleslift activatie campagne te bedenken waardoor de doelgroep (25 - 35 jaar) ook thuis van een Jägermeister gaat genieten.
Toegepast
Concept
Styling
Fotografie
Beeldbewerking
Feestje?
Een goed feest begint bij je thuis. Met Jägermeister natuurlijk! Want je kan nu bij de slijter een ingevroren blok ijs kopen. Met daarin uiteraard een fles Jägermeister. Precies op temperatuur. Ready to drink. Dus pak je hamer en bik er op los!
Winkeldisplay en vriezer in één
De vriezer met de branding van Jägermeister is een echte eyecatcher. Pak ijskoud een blok ijs of een six-pack met ingevroren Jägermeister shotjes. Bij de kassa krijg je er een knappe kunststof verpakking omheen, zodat je je ingevroren fles makkelijk mee naar huis kunt nemen.
Volgende case
Duurzaam wild vlees
Hatted Meat
Lennart van Zanten
+31 (0)6 - 385 79 538
lennart@vanvanzanten.nl
© van van Zanten, 2024