IJskoude start

Client /  Jägermeister

Agency  /  van van Zanten

Activatie campagne

Jägermeester is bekend over de gehele wereld. Echter wordt het populaire drankje voornamelijk in de kroeg of op festivals gedronken als shotje of gemixt met een energie drank. Vandaar de vraag om een saleslift activatie campagne te bedenken waardoor de doelgroep (25 - 35 jaar) ook thuis van een Jägermeister gaat genieten. 

Toegepast

Concept

Styling

Fotografie

Beeldbewerking

Feestje?

Een goed feest begint bij je thuis. Met Jägermeister natuurlijk! Want je kan nu bij de slijter een ingevroren blok ijs kopen. Met daarin uiteraard een fles Jägermeister. Precies op temperatuur. Ready to drink. Dus pak je hamer en bik er op los!

Winkeldisplay en vriezer in één

De vriezer met de branding van Jägermeister is een echte eyecatcher. Pak ijskoud een blok ijs of een six-pack met ingevroren Jägermeister shotjes. Bij de kassa krijg je er een knappe kunststof verpakking omheen, zodat je je ingevroren fles makkelijk mee naar huis kunt nemen.

Volgende case


Duurzaam wild vlees

Hatted Meat

Lennart van Zanten

+31 (0)6 - 385 79 538

lennart@vanvanzanten.nl

© van van Zanten, 2024